Ieri m-a întrebat cineva despre o persoană un autor un blog din blogrollul meu și m-am aricit și în răspuns am folosit expresia familia mea virtuală. Spre deosebire de familia mea reală (și ăsta nu e un comentariu negativ referitor la ea), familia virtuală ți-o alegi. Unde mai pui că gradele de rudenie sunt exact cum le vrei tu. Și dacă vrei, cunoști persoanele din spatele blogului și în viața reală. Știu că e posibil să ai prieteni cunoscuți exclusiv pe internet prin intermediul familiei virtuale cunoscute și sub numele de blogroll, dar nu mi se pare o opțiune pentru mine. Am încercat un mediu din acesta și îmi părea rău când eram întrebat ‘are blog?’ despre o persoană dragă mie. În fine, ce voiam să vă întreb este:
Voi cunoașteți în viața reală persoanele din familia voastră virtuală?
și
Familia voastră virtuală include și persoane pe care le cunoșteați înainte să aveți blog?
Răspunsurile mele sunt da și da, iar proporțiile undeva peste 50% în primul caz și poate 10% în al doilea. Nu vreau să sublniez potențialul de networking social al unui blog spunând asta, e doar o constatare. De care, evident, mă bucur. Și sunt convins că întrebările astea le-aș trata cu mai multă seriozitate dacă aș face vreo diferență între viața reală și viața virtuală, dar nu sunt dispus s-o fac.
Domeniul joacadeamine.ro a fost achiziționat pe 1 iunie 2008 pentru că nu știam ce cadou să imi fac de ziua copilului. Despre locul nostru de joacă puteți citi și aici.
omu' de la colt
October 14th, 2009 at 4:59 am
da , cunosc … dar o proportie destul de mica .
si … nu , desi am prieteni care au blog . am cativa prieteni care au cateva bloguri destul de bine stabilite . dar din oarecare motiv nu s-a legat nimic de ei , din unghiul asta . nici macar nu le citesc blogurile . probabil pentru ca , si asta e dovedita , desi ne batem in piept cu “blogu’ meu e lumea mea” si bla bla … sunt foarte multi care atunci cand scriu devin altcineva , cineva fals .
sau poate nu tocmai fals … dar in mod sigur o editie ingrijita a persoanei pe care eu am cunoscut-o in spatele blocului si cu care am jucat fotbal sau a persoanei cu care m-am culcat sau cu care am baut o bere candva .
sunt sigur ca ai observat asta macar o data . si merge si invers . sa cunosti pe cineva printr-un blog si apoi sa cunosti persoana respectiva si cand reusesti sa intri cu adevarat in lumea sa … sa afli ca nu e chiar atat de roza precum pare din blog .
Total Comments by omu' de la colt: 40
puck
October 14th, 2009 at 7:21 am
eu cunosc multi din blogrollul meu si in realitate, adica, mai ‘rau’, unii imi sunt prieteni foarte buni, apropiati, ne vedem rar din cauza distantei dar am facut cu ei tot ce se face cu prietenii…
altii imi sunt dragi fara sa tin neaparat sa ii si cunosc mai mult.
la a doua intrebare raspunsul e nu, pt ca atunci cand mi-am facut eu blog, abia aparuse fenomenul la noi de cateva luni…
Total Comments by puck: 9
Rebeca
October 14th, 2009 at 9:19 am
da, eu cunosc…pe unii i-am cunoscut dupa ce i-am citit, pe unii ii stiam dinainte. sunt f pretiosi pentru mine. cu atat mai pretiosi cu cat simt ca traiesc si eu cumva ceea ce simt…
Total Comments by Rebeca: 2
gabi macovei
October 14th, 2009 at 9:25 am
Dragul meu O,
ma bucur ca fac parte din familia ta virtuala:)
iar raspunsurile sunt da si da.
Total Comments by gabi macovei: 9
scrumbie
October 14th, 2009 at 10:46 am
N-am o experienta relevanta, insa mi s-a parut interesanta constatarea :) In ceea ce ma priveste, sunt cateva categorii de persoane cu care interactionez in lumea mea:
- cunoscuti carora nu le citesc blogul pentru ca subiectele nu sunt atractive pentru mine;
- cunoscuti pe la care mai trec, dar cu care nu prea mai tin legatura;
- necunoscuti.
Nu m-am intalnit in lumea reala cu cei din lumea virtuala (necunoscuti inainte de aparitia blogului).
Oricum, am ajuns la concluzia ca:
- cei din lumea reala pot fi plictisitori in lumea virtuala, desi in lumea reala sunt ok (asta e curios)
- cei din lumea virtuala nu sunt neaparat ceea ce par (valabil si pentru mine).
Total Comments by scrumbie: 16
Vania
October 14th, 2009 at 11:23 am
Din actualul blogroll, cred că două persoane au fost cunoscute dinainte, şi cu vreo treizeci m-am cunoscut şi live.
Total Comments by Vania: 7
jane
October 14th, 2009 at 11:30 am
si la mine raspunsurile sunt ‘da’ la ambele intrebari. oricum, pt mine blogul e doar o particica din viata, pe care-l ignor din cand in cand, atunci cand nu am chef de scris.
la fel, familia mea virtuala e doar o parte din viata mea, mai mult sau mai putin importanta, dupa caz. totusi, am cunoscut cu aceasta ocazie niste oameni care mi-au devenit tare dragi, si chiar cativa prieteni. restul sunt doar ’studiu de caz’, trecand de cele mai multe ori in categoria ‘asa nu’. dar cunoasterea celor dragi merita.
Total Comments by jane: 8
Răzvan
October 14th, 2009 at 11:47 am
Răspunsuri: da şi cred că da.
Am cunoscut doar două persoane prin intermediul blogului, iar recent am un fost coleg in familia mea virtuala. Doamne, cât îmi place cum sună. Aaa, mai e şi Dacian pe acolo, aşa că aici cunoşti deja răspunsul. Zile senine!
Total Comments by Răzvan: 11
vera
October 14th, 2009 at 11:52 am
1. Nu am blog, dar citesc constant citeva si am relatii amicale cu citiva bloggeri.
2. Pe majoritatea nu ii cunosc. Pe unii i-am vazut 1 data, asta inseamna ca ii cunosc?
Pe altii i-am vazut la TV. Ii cunosc?
Fiindca relatzia de amicitzie prin blog mi se pare (mai) fragila, preferintza mea este ca ea sa ramina asa – virtuala, caci mi-e teama ca orice schimbare s-ar produce in viatza reala, ar afecta the substance or the flavour a cyberrelatiei.
3. In doua cazuri, da.
In rest, 90% dintre cei pe care ii citesc sint persoane necunoscute mie si despre care nici nu stiu cine sint (deci nu de tipul Vlad Petreanu sau Razvan Exarhu, care imi sint necunoscutzi, dar eu stiu cine sint ei).
Total Comments by vera: 15
Xelomon
October 14th, 2009 at 12:47 pm
Cunosc 12 persoane din blogroll. Pe 3 le cunosteam inainte de blogul de pe 360 (precursorul wordpress-ului). Pe celelalte le-am cunoscut prin 360 si Creatrix.
Sunt unii oameni la care tin mult si imi e de ajuns fatza pe care le-o cunosc de pe blog (precum Ada Demirgian), altii care ma intriga, dar nu tin neaparat sa-i intalnesc (Hoefora) si altii pe care as vrea sa-i stiu in realitate (cum ai fi tu, Octavian).
Poate ai vrea sa te intalnesti cu mine si Nada :)
Total Comments by Xelomon: 21
Ana
October 14th, 2009 at 4:13 pm
Da is da. Nu stiu exact proportiile.
@Omul de la colt: ei bine, depinde de ce te astepti sa fie in spatele blogului. Al meu prezinta optiuni, dar mi-e teama ca daca o cauti pe Anais cea cumintesi modesta , cu parul complet acoperit sau pe Mona cea cu obiceiuri si gusturi aristocrate, piele sidefie, par blond si forme pline, nu le vei gasi prea usor. Annamari cea uituca si plina de viata, cu prejudecatile ei si bunatatea ei va fi mai usor de intalnit -desi mie teama ca persoana reala nu a calcat inca pe malurile Balatonului… :)
Total Comments by Ana: 111
omu' de la colt
October 14th, 2009 at 6:00 pm
@ana … cum poti astepta o anumita persoana/stil/etc de la o persoana pe care nu o cunosti deloc !?
Total Comments by omu' de la colt: 40
bunny
October 14th, 2009 at 7:41 pm
Frumoase intrebari :) Mie imi place sa-mi inchipui mult si bineinteles idealizat, probabil, doar asta e parte din farmec. Astept mult in sensul asta de la altii. Mult prea mult. De exemplu, cand m-am mutat in casa actuala, m-a precedat un birou cu un raft cu carti. Baiatul lui R urma sa il vada inainte sa ma vada pe mine. Am analizat cartile alea cotor cu cotor si mi-am inchipuit ce-si va inchipui. Desigur, probabil ca nu le-a dat nici o atentie, acum pot spune asta. E un baiat tare bun si simpatic, altminteri. Dar eu as fi dedus o groaza din cotoarele alea de carti. Ba chiar le analizasem si micile insemnari, inainte sa le las asa, “ca pe o carte deschisa”, uneia i-am rupt chiar o pagina cu o dedicatie, cu ocazia aceea.
Asta am avut de spus. :) Am impresia ca imi dau mult si bine seama de ce e sub virtual, chiar daca nu voi cunoaste in veci realul. Si-mi place. Mult drag, draga Octavian !
Total Comments by bunny: 28
evanb
October 14th, 2009 at 9:28 pm
Pe toţi. Ăla e şi criteriul, de fapt.
Total Comments by evanb: 46
joacadeamine
October 14th, 2009 at 9:29 pm
@omu’ de la colt: eu incerc sa am aceleasi crtierii de selectie si in viata reala si in cea virtuala. mai dau gres (de unde se mai intampla, rar, sa sterg pe cineva din familia virtuala, as vrea sa fie la fel de simplu, o combinatie de taste si in viata reala), dar imperfectiunea asta are farmecul ei :)
@puck: esti foarte, foarte norocoasa, nu ma refer numai la prieteni, ci si la limita pe care ti-ai impus-o. sau nu impus-o, poate nu asta e cuvantul, ci pe care ai simtit-o. si cred ca daca am avea-o cu totii, am invata ceva despre asteptari si despre satisfactie. :*
@Rebeca: si pentru mine sunt foarte pretiosi >:D< @gabi macovei: da, da, da - si inca mai trebuie sa lucram la gradele de rudenie :)
@scrumbie: mi-a placut ultima remarca, uneori ma intreb si eu daca se aplica si in cazul meu, mi-am dat seama ca joacadeamine e sinonim pentru octavian si cu asta basta. nu prea ascund eu lucruri. mai ramane sa ma intreb de ce ma folosesc de blog.
@Vania: pai daca te-ai intalnit cu 30 si nu erau toti in aceeasi incapere, inseamna ca ai avut parte de experiente placute. Acelasi lucru pot sa-l spun si eu, si-mi pare bine ca e asa. :)
@jane: total de acord, e vorba de o parte din viata, desigur, dar daca ne obisnuim si ii acordam atentie, atunci cred ca limita real/virtual nu are cum sa se pastreze. pentru mine e perfect, asta inseamna automat mai putine avatare artistice si nume fanteziste, nu o sa ma plang niciodata ;-) eu tot zic ca n-are sens sa ne ascundem atata vreme cat atunci cand dam shut down tot la viata noastra reala ne intoarcem, asa ca vad mai degraba scenariul in care o imbogatim in virtual, decat sa fugim in virtual.
@Razvan: in familia noastra virtuala se spun povesti de craciun ;-)
@vera: cyberrelatia e intr-adevar un ligament foarte subtire, dar cand macar o parte (cum e cazul tau) pastreaza capul pe umeri, parca e mai durabila. mie imi place cum clasifici tu oamenii din blogosfera, as vrea sa pot si eu sa fac asta, dar cum realitatea intervine abuziv de cele mai multe ori, clasificarea asta o tin in buzunar pentru cand virtual si real o sa insemne ce-am citit eu in dictionar ca inseamna :)
@Xelomon: bineinteles ca ne vedem. e pe lista mea to-do pana la sfarsitul anului, neaparat, neaparat!!! :*
@Ana: acum ma intreb eu pe care o cunosc (virtual) si pe care urmeaza sa o cunosc (in viata reala), si singurul raspuns care-mi vine in cap este 'tu!'. >:D<
@bunny: si eu am darul asta al idealizarii (acum imi suna in cap cuvintele unui prieten spaniol care mi-a scris acum 1 luna un mail cu tema ’siempre se idealiza cuando se habla por internet’ despre dezamagirile lui amoroase. Doar ca eu nu vad inca legatura intre a idealiza si a fi dezamagit. Frumoasa povestea ta, si frumoasa o sa fie si intalnirea noastra! Stiu eu!
@evanb: daca tu esti satisfacut cu criteriul respectiv, ce bine! eu ii gasesc un cusur, dar aici intervin eu (nu e o eroare de sistem), ce facem cu necunoscutii pe care vrem sa-i cunoastem? :)
xoxo
O.
evanb
October 14th, 2009 at 9:50 pm
Locul unde-i păstrăm nu e o listă virtuală, ci una mentală.
Total Comments by evanb: 46
joacadeamine
October 14th, 2009 at 9:57 pm
@evanb: ma recunosc incapabil sa fac asta :-S dar e neajunsul meu, sunt convins de asta.
xoxo
O.
ionuca
October 14th, 2009 at 10:11 pm
Hmmm… cunosc multa lume din blogroll-ul meu, ba chiar am niste prieteni tare dragi trecuti acolo ;)) Nu prea-mi place cand oameni pe care i-am stiut IRL idb (inainte de blog) afla de el si il citesc. Nu-mi place deloc. Ei fac parte dintr-o alta lume, ar trebui sa ramana acolo. Noroc ca nu sunt multi. Sau cel putin nu stiu eu de multi.
Cat despre oameni din blogroll pe care as vrea sa-i cunosc, Sandra e pe primul loc. Dar m-as simti asa de miiiica si de prostuta, incat prefer sa raman asa cum sunt: departe si necunoscuta ;))
Total Comments by ionuca: 18
Ana
October 15th, 2009 at 1:36 am
@Omu’ de la colt:
Cum cunosti persoana?Printr-un exercitiu de imaginatie – pentru ca si prietenii din viata reala mi-au fost straini la inceput.
Ce asteptari am :
Unele bloguri pe care le-am citit au fost ca un inceput de dialog cu persoana din spatele blogului- un prim pas. Nici nu ma asteptam la mai mult -adica nu ma asteptam sa aflu totul despre viata lor reala din blogul lor.
@Octavian :)pe “mine” cu toate fetele mele (or me and all my moods).Dar noi ne cunoastem un pic si dincolo de blog…
Total Comments by Ana: 111
joacadeamine
October 15th, 2009 at 6:09 am
@ionuca: pai nu e chiar asa de simplu, n-a spus nimeni ca viata virtuala si viata reala stau fiecare de o parte si alta a unui gard, nu? eu cred ca ar trebui sa te bucure intruziunile, si atunci cand cineva din viata virtuala devine parte din viata ta reala, si viceversa. eu vad asta foarte simplu si simplist, si poate e vina mea. dar daca scrii pe blog, scrii pentru ca vrei sa ai un loc al tau unde sa pastrezi niste ganduri si niste sentimente si eventual sa fii ascultata. citita de fapt. sunt lucruri pe care indiferent cum ai pune problema, provin din viata ta reala. ok, nu obligatoriu lucruri pe care sa le spui direct cuiva, eventual chiar persoanei vizate/interesate, dar provin din viata reala. si cred ca acolo si ajung intr-un final. la niste cititori cu vieti reale, care, exista posibilitatea asta, sunt persoane cunoscute din viata reala. poate ca daca am vorbi mai des despre autori virtuali si despre cititori virtuali ar fi mai simplu :-)
@Ana: pai da, cred ca totusi lucrurile alea in plus nu le stiam daca nu ne intalneam pe-aici ;-)
xoxo
O.
omu' de la colt
October 15th, 2009 at 7:17 am
acum foarte mult timp am invatat ca nimeni nu se ridica la nivelul asteptarilor mele ana … eu sunt perfect in timp ce toti cei din jurul meu au defecte .
nu cred ca poti cunoaste pe cineva printr-un exercitiu de imaginatie … cred in schimb ca poti crea pe cineva printr-un exercitiu de imaginatie . ii poti creste si hrani in mintea ta … alegand sa observi doar acele detalii care confirma impresia initiala , imaginara , pe care ti-ai facut-o despre ei .
si urmand calea asta va veni un moment cand vei afla ca persoana pe care o vezi tu in cel din tine exista doar in imaginatia ta .
ingamfarea , mandria sunt lucruri absolut uimitoare … iti influenteaza perceptia fara ca tu sa iti dai seama vreodata .
si , fara nici o indoiala , cu totii suntem ingamfati .
apropo … ana … cel mai misto nume posibil … o sa am o nevasta pe nume ana … asa ca stai pe aproape ;) . poate o sa fii norocoasa .
Total Comments by omu' de la colt: 40
ana
October 15th, 2009 at 8:18 am
interesanta tema de discutie…eu cunosc doar 3 din persoanele pe care le am in blogroll si nu stiu de ce nu fac ceva in sensul asta, tot dau vina pe distanta dar sunt constienta ca se poate rezolva foarte usor
Total Comment by ana: 1
omu' de la colt
October 15th, 2009 at 8:52 am
octavian .. nu mai plec de la tine de aici cu atatea ane prin jur …. :P
Total Comments by omu' de la colt: 40
vera
October 15th, 2009 at 9:40 am
Sa mor detz mintz: nu am intzeles ce-mi spui. Cu capu pe umeri, e simplu, da, stiu, vine cu timpul.
Dar cu categoriile si subcategoriile mele, pe care tu le-ai dori, dar nu poti – nu am idee la ce ne referim. M-am mai uitat o data la ce ti-am scris si nu vad. Unless te referi la ce am zis in alte locuri si situatzii. In fine, de fapt ce conteaza este: care impartzire itzi place si de ce tu nu poti? Ma indoiesc ca tu renuntzi la principiile tale, in real sau in virtual. Nu pari de loc genul.
Total Comments by vera: 15
joacadeamine
October 15th, 2009 at 9:56 am
@omu’ de la colt: si eu sunt inganfat. mama m-a invatat ca modestia este pentru cei lipsiti de atribute :P
si lasa-le pe ane in pace, sau nu le lasa, dar nu la mine pe blog :D
@ana: welcome! stiu, chestia cu distanta e mai mult in imaginatia noastra. si eu o puneam inainte pe seama distantei, dupa ce-am mai depasit-o nitel mi-am dat seama ca e doar o calatorie ca oricare alta. :)
@vera: ioi, ce intortocheat sunt :D
unu, relatia ta cu virtualul e una sanatoasa pentru ca intotdeauna 1 parte din 2, recte tu, are capul pe umeri.
doi, categoriile tale de oameni cunoscuti/necunoscuti/publici/nepublici, spuneam eu, sunt foarte dragute, si arata ca ai o igiena a internetului mult mai buna decat mine. si spuneam, in acelasi timp, ca eu nu pot sa le aplic. mai intai pentru ca notorietatea nu este si nu va fi pentru mine niciodata un criteriu si n-o sa aduc niciodata ofranda vreunui personaj public care intamplator si-a facut blog pentru ca Dumnezeu ne-a inzestrat cu ferestre si browsere identice. ceea ce inseamna ca nu ma intereseaza acel plus de notorietate venit din real in virtual. mai ales ca de cele mai multe ori e vorba de staruri tv, iar eu cum nu ma uit la tv, nu-mi pasa. si majoritatea nu ies bine nici in searchuri pe google. dar in fine. asta o iau asupra mea. in ceea ce priveste cei cunoscuti si necunoscuti, avand in vedere ca nu ma comport diferit in viata reala si in viata virtuala, de unde am tras eu concluzia ca nu conteaza daca am cunoscut persoana sau nu pentru a comunica. ca si exemplu de sprijin, unul din cei mai buni prieteni ai mei are i.p. ban la mine pe site, dar ne zambim in continuare si ne vedem de oricate ori putem in viata reala. chiar nu vad de ce sa aplic criterii. stiu ca tu nu le discutai in sensul asta, ci mai degraba din punct de vedere ornitologic (:P), dar nu, nu fac diferenta intre viata reala si viata virtuala, dar nici nu folosesc una ca si multime atotincapatoare pentru alta. cam atat voiam sa spun. stiu ca e asa, de sub palaria de sticla, si ca mai mult eu inteleg, dar, deh, sunt ocazii in care nici eu nu ma pot exprima satisfacator in scris. asta cere o discutie face2face.
xoxo
O.
omu' de la colt
October 15th, 2009 at 10:39 am
te-a invatat bine mama ta . nu e nimici in neregula cu a te mandri cu ceea ce stii ca poti face . :P
Total Comments by omu' de la colt: 40
vera
October 15th, 2009 at 3:56 pm
Pai, daca gasim un moment in care sintem amindoi in tzarishor si disponibili in acelasi timp, am putea sa bem o cafea intr-un loc unde pot sa fumez, si ca vous dit.
Total Comments by vera: 15
Ana
October 15th, 2009 at 6:54 pm
@Octavian: pai da, dialogul a inceput chiar pe blogul asta…si tu stii ca ma bucur ca a inceput.
@Omu’ de la colt:
Ingafare- da.
Doar ca exercitiul de imaginatie de care vorbeam eu se refera la o incercare de ” to see the world according to…*” si nu la iubirea cristalizatoare in versiunea post- Stendhal.
Cat despre Ana asta…hmm… noroc ca-s multe Ane, deci nimic de pierdut.Ca de stat in spatiul asta virtual sper sa stau, doar ca n-avem voie de la Octavian si el e sef aici :) Iar spatiul geografic as mai sta daca nu as fi plecat deja acu’ ceva timp.
*Garp, eventually. caveat: ma jucam si eu cu cuvintele un pic.
Total Comments by Ana: 111
joacadeamine
October 15th, 2009 at 7:53 pm
@omu’ de la colt: mai am invataturi de la mama, cand le strang pe toate folcloric vorbind, fac un post :D
@vera: si eu fumez si stiu harta locatiilor din bucuresti unde e permis fumatul, asa ca suntem la unison. sigur, sper ca astrele sa nu fie potrivnice. deocamdata e o perioada mult prea aglomerata sa am viata sociala, dar iti dau un semn cum ma eliberez.
@Ana: si eu ma bucur nespus. si abia astept sa ne cunoastem >:D<
xoxo
O.
bunnylang
October 16th, 2009 at 6:28 pm
:) Reiau un fir de hat din raspunsul tau catre mine: e vorba nu neaparat despre a idealiza, ci despre a observa si deduce tot soiul de lucruri subtile… si in real si in virtual… si despre frumusetea chestiei asteia, indiferent in ce masura ghicim sau nu Realul, ca doar nu asta e musai miza.
Total Comments by bunnylang: 28
bunnylang
October 16th, 2009 at 6:36 pm
cand vine k la bucuresti la studii, neaparat ne intalnim, voi veni des :)) Glumesc, desigur. Lumea-i mica si pana atunci.
Total Comments by bunnylang: 28
diana
October 16th, 2009 at 8:52 pm
}{
Total Comment by diana: 1
2q2Bstr8
October 17th, 2009 at 5:08 pm
Multumesc pentru comment si continutul acestuia. post-ul acesta al tau mi-a sarit in ochi. imi cunosc live putini dintre cei care imi citesc blogul.
eu ma confrunt cu situatii in care fata in fata imi tranteste cineva vreo replica din care imi dau seama ca a citit ce am scris. si sunt cativa despre care stiu ca imi urmaresc ideile sigur. Adevarul e ca mi-ar placea cateodata sa lase un comment, ceva o opinie. nu neaparat favorabila.
in concluzie, nu stiu de ce dar viata mea virtuala e diferita de cea reala. poate fiindca imi petrec 10 ore pe zi la munca si colegii mei nu-l urmaresc? cine stie.. nici nu as vrea sa o faca.
iar cei cu care mai fac schimb de idei nu stiu de ce sunt mereu departe. am mai multi cititori sa zicem din bucuresti, moldova sau brasov decat cei din zona timisoara…
Total Comment by 2q2Bstr8: 1
joacadeamine
October 17th, 2009 at 5:32 pm
@bunnylang: mi-a placut tare asta cu lumea e mica si pana atunci. si K mai are pana sa vina la bucuresti sa studieze (desi eu ma gandesc ca mama&tata o sa o lase, in cazul in care doreste, sa studieze si peste hotare). eu abia astept sa ne cunoastem :D
@2q2Bstr8: cu mare placere, era o constatare de bun simt. eu citesc blogul tau din iarna, cred, si intr-adevar, nici eu nu-mi fac prezenta simtita, dar stiu ca revin acolo & citesc cu drag.
referitor la geografia familiei tale virtuale, cred ca e un lucru bun, parca sentimentul de apartenenta n-are prea mult in comun cu geografia!
xoxo
O.
omu' de la colt
October 19th, 2009 at 9:39 am
asa sa faci octavian :D . o sa fiu primul care il citeste . de la comentariul tau de mai sus … imi plac lectiile mamei tale .
@ana … sunt biscuiti cu mere .
Total Comments by omu' de la colt: 40